Контроль роботи параметрів залізничного тягового рухомого складу:
У режимі реального часу система дає можливість відстежувати як одну одиницю, так і весь парк залізничної техніки із зазначенням напрямку руху, стану (поточна швидкість/позиція/No або назва локомотива), а також виведення інших параметрів у режимі реального часу, через
додаткове контекстне меню.
Програмне забезпечення дозволяє:
– одержувати за необхідний проміжок у режимі реального часу (зміна, доба, тиждень, місяць, час з… по…), графіки динаміки фактичного пробігу, показники часу роботи тепловоза, синхронізованими за часом з іншими графічними показниками системи з виведенням на друк та/або екран монітора відповідальних осіб по підприємству;
– забезпечувати формування звіту за необхідний проміжок у режимі реального часу
(зміна, доба, тиждень, місяць, час з… по…) про наступні показники роботи залізничної техніки:
– час роботи на холостому ходу;
– потужність кВт, що розвивається, по кожній позиції;
– контроль температурних режимів;
– витрата палива силовою установкою;
– невиробничий злив палива із тепловоза.
Програмне забезпечення дозволяє отримувати графіки:
– динаміки потужності та увімк./вимк. дизеля;
– динаміка фактичної кількості палива у баку тепловоза.
Система має можливість формувати звіти по експлуатації як одного, так і
групи локомотивів за потрібний період часу, що встановлюється відповідальною особою.
Інформація про параметри роботи тепловоза відображатися в зручних для
сприйняття та обробки видах (графіки, таблиці). У табличних формах відображатиметься інформація про тепловози (марка, No), стан роботи (режими тяги, х/хода), час роботи, кількість
палива в баку, витрата палива, поточна швидкість, середня швидкість, пройдений шлях та ін.
Система звітів має гнучку та настроювану структуру побудови (графіки/таблиці), з можливістю вибору кількості необхідних значень для виведення у звіт (система фільтрів).
Система Контролю Пального на АЗС, топливо-хранилищах
Система призначена для використання на стаціонарних АЗС, сховищах пального (спирту, ПСМ), пересувних заправниках тощо.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ
● Моніторинг залишків пального у ємностях
● Віддалений контроль та лімітування видачі
● Ідентифікація водія за RFID-карткою
● Автоматизована видача пального
● Вивід звітів у вигляді графіків, діаграм
● Формування та пересилання звітів до фіскальної служби
● Оповіщення про можливі зливи пального й перевищення ліміту
● Аналітика витрат та надходжень за період часу
● Надання безпечного, шифрованого з’єднання
● Надання багаторівневого доступу для користувачів (розмежування прав)
● Запис та зберігання журналу подій
● Зручна зміна налаштувань системи
Рішення для водного транспорту
Рішення для дистанційного моніторингу роботи двигунів, кол-ва витраченого палива на теплоходах, буксирах класу “Река-Море”.
Підключення GPS-трекера Глобус G7 до тахометра, призначеного для безперервного вимірювання частоти обертання валу дає можливість легко оцінити роботу двигунів і підрахувати роботу під навантаженням та на холостому ходу в режимі “онлайн”, а також за обраний період часу.
Крокуючий екскаватор:
Підприємства, які користуються спецтехнікою, прагнуть бути в курсі справ, а саме – отримувати детальну інформацію з місця виконання робіт.
СКТ «Глобус» пропонує проводити контроль ефективності роботи екскаватора так:
Відстежувати стан роботи (кількість циклів за зміну)
Обчислювати середній кут циклу за зміну
та багато іншого.
Повідомлення надіслано!
Щось пішло не так, спробуйте ще раз