Кожен керівник компанії або просто той, хто займається логістикою чи має діло з машинами розуміє наскільки важливим пунктом у звітах є розхід палива. Всього лиш 20-30 років назад цю інформацію неможливо було максимально точно простежити. Але зараз, в століття технологій, майже кожен рік на ринок виходять все більше нових технологій, які допомагають працівникам з абсолютно різних сфер.
Сьогодні ми поговоримо про систему контролю транспорту “ГЛОБУС” на прикладі габаритної сільгосптехніки, використовуючи датчики для контролю пального і GPS моніторинг.
Цей спосіб точно є найбільш популярним, не потребує абсолютно ніяких вкладень, але відповідно є найменш точним. На додаток, для сільгосптехніки досить складно розрахувати норму витрат пального, адже потрібно врахувати всі фактори, такі як вид агрооперації, стан і твердість ґрунту, якість виконання роботи і т.д. Вирішивши зекономити та грамотно все підрахувавши, вірогідно ви можете допустити помилку і вийти в мінус.
Малопопулярний, недешевий, але найбільш точний спосіб контролю витрат палива — це встановлення датчика контролю пального. Після встановлення лічильника, ви отримуєте можливість контролювати ваших підопічних в режимі реального часу, сидячи в офісі за комп’ютером або навіть використовуючи додаток для смартфона. Незважаючи на те, що процедура монтажу цього диво-приладу обійдеться вам в копійку, запевняємо вас, що ні стан мотору, ні їзда по сільській місцевості, ні високі навантаження і перманентна робота не вплинуть на точність показників. Але для досягнення максимально точних результатів знадобиться правильний підбір обладнання і звичайно ж грамотний монтаж з подальшим обслуговуванням лічильника для контролю витрат пального.
Досить популярний, але дуже специфічний і далеко не універсальний спосіб. Володіє звичайно непоганою точністю, але при експлуатації і процесі встановлення виникає багато нюансів. Потрібно звертати увагу на геометрію виробу, щоб можна було його міцно і надійно встановити. Буде важко обслуговувати сам датчик, якщо бак на транспортному засобі знаходиться під кабіною водія. На додаток, ресурс пластмасового бака одразу ж різко зменшиться, якщо в ньому вирізати отвір під ДРП. Висновки лишаються за вами.
Якщо ви відкрили цю статтю, то ви вже задумались про покупку подібного датчика. Розкриймо це запитання на прикладі датчика “ГЛОБУС F2” і поговоримо про його технічні характеристики.
Почнемо з переваг і недоліків:
Якщо у вас виникли запитання, або ви шукаєте якусь альтернативу ви можете переглянути нашу продукцію тут, або зв’язатися з нашими спеціалістами. Дякуємо за увагу, нехай ваші справи йдуть вгору!
Повідомлення надіслано!
Щось пішло не так, спробуйте ще раз