Датчик рівня палива: що це і як це працює

28 Квітень 2020

Датчик рівня палива (ДРП) являє собою пристрій, призначений для виміру і контролю палива (бензину, масла, дизельного палива) під час процесу його подачі в систему. Прилад здатний обчислити кількість витраченого бензину. Знаходиться датчик в баку з бензином, а вся необхідна інформація поставляється власнику машини за допомогою покажчика рівня палива.

Напевно, кожен власник авто хотів би знати більше про витрати палива, так як бензин є недешевим задоволенням. Даний прилад – практично необхідність для власників автопарків і сільгосптехніки. Адже купуючи датчик рівня палива ви зможете легко і з неймовірною точністю контролювати витрату палива вашого транспортного засобу.

Актуальність впровадження датчика рівня палива

Датчик контролю палива найчастіше потребує на тих підприємствах, де є чимала кількість робочого транспорту, такого як:

Компанії стикаються з проблемою величезних грошових витрат на утримання своїх авто. Витрати на паливо складають близько 50% загальних витрат підприємств, а недешевий бензин змушує власників автопарків задуматися про впровадження спеціальних систем моніторингу і датчиків рівня палива.

На жаль, менталітет нашої країни не може упустити зайву можливість у вигляді крадіжки палива. Таким чином люди забезпечують собі додатковий і абсолютно незаконний заробіток, який приносить величезні збитки власникам автотранспорту.

З якими проблемами стикаються 90% власників автопарків?

  1. незаконний злив палива;
  2. переведення в готівку паливних карт;
  3. збільшення витрати палива;
  4. часті поломки паливної системи;
  5. заправки на сумнівних АЗС;
  6. махінації з чеками.

Все це згубно впливає на бізнес і його фінансове становище, і тоді на допомогу приходить датчик рівня палива.

Різновиди і принцип роботи датчика рівня палива

Датчики бувають трьох видів:

  1. частотні датчики;
  2. аналогові датчики;
  3. цифрові датчики.

Також в залежності від виду датчики діляться і за методом вимірювання на: поплавкові, ультразвукові та ємнісні. Кріплення датчика теж може відрізнятися один від одного: датчик встановлюється або всередині бензобака, або прикріплюється до авто трекеру.

Найбільш знайомим виглядом датчика рівня палива є аналоговий датчик. Але, останнім часом все більшої популярності серед датчиків знайшов цифровий.

Принцип роботи всіх видів датчиків схожий між собою. Наявність вимірювального пристрою, що встановлюється в баку з пальним, і покажчик рівня палива, що відображається на приладовій панелі є в датчиках будь-якого виду.

Поміщати датчик рівня палива можна в абсолютно будь-який автомобільний бак. Варто зауважити, що кількість палива залежить від конструкції і форми сучасних баків. Датчик може не відразу подавати сигнали про наповнення бака, або ж перший час можуть показуватися неправильні цифри. Відразу після того, як датчик помістили в бак, необхідно почекати, поки цифри не опустяться до правильного показника. Похибка показників датчика дуже мала, або зовсім зводиться до 0.

З чого складається датчик рівня палива

Датчик складається з 2-х трубок, що вставлені одна в іншу. Трубки між собою не стикаються і є необхідними для обкладання конденсатора. Обидві трубки прикріплюються зверху до плати датчика. Під час занурення датчика вільний простір між трубками швидко заповнюється паливом, і також легко звільняється під час зменшення палива.

Повноцінна система складається з:

трекер являє собою навігаційний пристрій, що визначає місцезнаходження, швидкість, зупинки і має сполучення з датчиком рівня палива.

є вимірником рівня палива в баку.

являє собою комп’ютерну програму або ж сайт, за допомогою якого відбувається моніторинг транспорту в режимі онлайн.

Датчик здійснює роботу разом з системою GPS моніторингу. Всі ці виміри паливного бака автоматично передаються в систему разом з даними про місцезнаходження.

Економія і окупність

98% наших користувачів робить вибір на датчику рівня палива – і це зрозуміло.

Купуючи і впроваджуючи датчик контролю клієнт отримує:

Система GPS моніторингу рівня палива дає можливість простежити за всім витраченим паливом, і не випустити з уваги жоден літр. Термін окупності датчика буде залежати від безлічі різних факторів: системи адміністрування, марки транспорту та режиму експлуатації. Найчастіше система окупається вже за перші 2-3 місяці використання.

Датчик рівня витрати палива дає можливість помітно зменшити загальні витрати тих компаній, які використовують для роботи транспортні засоби. Таким чином зниження витрат на бензин збільшується до 30%. Також на 15-20% зменшуються витрати на утримання вашої робочої техніки. В середньому, ви зможете поліпшити фінансове становище вашої компанії або підприємства до 40%.

Що необхідно знати перед придбанням датчика рівня палива

Придбання датчика від компанії системи контролю транспорту СКТ “Глобус” повністю позбавить вас від таких проблем, як крадіжка, завищені і необґрунтовані витрати, незаконний продаж палива під час рейсу, недолив палива на неперевірених АЗС, покупка чеків на АЗС і багатьох інших.

Система дозволяє повністю контролювати рівень палива і його слив з високою точністю. Також датчик здатний бути інструментом для контролювання і адміністрування транспортних засобів.

Наша компанія є однією з перших на ринку в області GPS моніторингу вже протягом 15 років. За цей час ми змогли виконати величезний шлях і набратися дорогоцінного досвіду. За нашими плечима тисячі задоволених клієнтів, які продовжують залишатися з нами.

Датчик рівня палива часто є єдиним рішенням для багатьох підприємств, робота яких тісно пов’язана з вантажоперевезеннями. Компанія СКТ “Глобус” пропонує своїм клієнтам тільки якісне, надійне і сертифіковане обладнання.

Кваліфіковані фахівці зможуть проконсультувати вас по телефону або на сайті.