У всіх містах і населених пунктах існують комунальні служби, що стежать за безпекою, комфортом, чистотою міста і займаються прибиранням територій, вивозом сміття, аварійно-ремонтними роботами. Щоб прогресивно управляти ресурсами комунальних підприємств, оптимізувати та автоматизувати роботу ЖКГ – допоможе впровадження системи GPS моніторингу автотранспорту.
На балансі житлово-комунальних господарств є кілька сотень, а то і тисяч машин. Незалежно від того, є комунальна служба державною або комерційною організацією, контроль палива і доцільність експлуатації великої кількості машин залишається відкритим питанням. Для виконання своїх обов’язків комунальні підприємства використовують різні види техніки:
За допомогою GPS навігаторів стеження, які можна встановити на будь-який з автомобілів, є можливість здійснювати моніторинг транспорту.
Підвищення якості обслуговування і рентабельності – основні завдання, які вирішуються за допомогою моніторингу автотранспорту комунальних підприємств та персоналу.
Можливості, що забезпечує система:
Моніторинг транспорту активно використовується комунальними службами як надійний метод контролю показників роботи та підвищення якості послуг.
Що дає система при її застосуванні:
Система GPS моніторингу автотранспорту надає безліч різноманітних звітів, що містять перевірену інформацію про пересування техніки та переміщення співробітників за будь-який проміжок часу.
Звіти формуються за такими показниками:
Установка системи стеження на автомобілях житлово-комунальних служб це просте, але водночас актуальне рішення, яке допоможе організувати роботу транспорту, забезпечить його повний контроль і 100% ефективність. Передові технології, які використовуються під час моніторингу транспорту, сприяють підвищенню конкурентоспроможності та прибутковості підприємств ЖКГ.
Повідомлення надіслано!
Щось пішло не так, спробуйте ще раз
В сучасному світі досвідченому кадровику або керівнику необхідно тримати ситуацію під контролем, особливо якщо мова йде про кадри. Зовсім не обов'язково для цього купувати gps-трекер, брелок або встановлювати дорогу CRM-систему. Як альтернативне рішення для спрощення контролю за роботою співробітників, будь то офісні працівники або торгові агенти, створено зручний додаток Globus Tag.