Всі ми вже знаємо як контролювати витрати палива на звичайних авто, але як правильно проконтролювати цей процес на, наприклад, УАЗі? Адже дана вантажівка оснащена двома баками: основним і додатковим.
Стандартним супутниковим системам досить складно працювати з УАЗами, так як вони мають безліч нюансів. Наприклад, в таких вантажівках подачу пального можна включити прямо з додаткового бака, а основний не використовувати. Так, вбудований ДРП (датчик рівня палива) в головному відсіку не зможе виконувати свою роботу якісно і компанії доведеться зіткнутися з появою в звітах помилкових заправок і зливів палива. Тому, подвійний контроль палива за допомогою gps моніторинга дозволить відстежити сливи, простої і інші паливні махінації.
Не варто хвилюватися про великі витрати на подвійний датчик палива, адже контроль ПММ дуже швидко окупить витрати і буде економити бюджет вашої фірми ще довгі роки. Ви зможете переглядати всі потрібні дані по кожному з баків, отримувати звіти та вчасно реагувати на спроби розкрадань недобросовісних водіїв.
Повідомлення надіслано!
Щось пішло не так, спробуйте ще раз