globus-logo

Чи є можливість обійти систему контролю gps?

28 Вересень 2020

Щорічно, кількість автотранспорту, оснащеного GPS трекером, зростає. Адже безпека і якісний моніторинг на підприємстві значно збільшує прибуток, оптимізує логістичні процеси і покращує сервіс.

Мета установки GPS навігації у всіх різна, але найчастіше впровадження моніторингу відбувається через зловживання з боку водіїв. Мова йдеться про наболілі питання зливу палива, неврахованих рейсів, накрутки спідометрів, махінацій з картами палива і т.д. Щоб уникнути подібних ситуацій, компанії почали впроваджувати навігацію. Але як обдурити GPS моніторинг транспорту?

Варіанти обходу навігаційного трекера

За статистикою, впровадження контролю GPS економить близько 30% витрат на горючі матеріали. Тобто, до установки навігації цілих 30% грошових коштів підприємства йшло в гаманці водіїв. Але, з установкою системи GPS, зловживання стало фактично неможливим. І багато водіїв почали задаватися питанням: як відключити gps моніторинг на автомобілі?

Давайте розглянемо найпопулярніші варіанти впливу працівника на систему моніторингу:

  1. Відключення GPS-терміналу. Варто врахувати, що термінали працюють від борта і визначають координати через приймач. У той же час, через мережу передається інформація про місцезнаходження транспортного засобу. Тобто, відключивши термінал від харчування, резервний акумулятор дозволяє пристрою продовжити роботу. Таким чином, позапланові поїздки в особистих цілях дуже швидко пересікаються. Всі переміщення водія записуються і диспетчер зберігає на сервер маршрут з порушеннями. Важливо розуміти, що непомітно відключити дроти від терміналу не вийде, так як при установці системи, всі важливі частини пристрою пломбуються. Після, в гру вступає програмне забезпечення, яке повідомляє про спробу знеструмлення трекера.
  2. Вилучення SIM-карти. Часто водії думають, що вийнявши карту і вставивши її на місце, вийде обійти систему контролю. Звичайно ж, все не так просто. Щоб дістати карту з терміналу, водієві доведеться зіткнутися з пломбою, відсутність якої викличе підозру у керівництва. А яка може бути причина для вилучення SIM-карти, крім як бажання порушити роботу GPS-контролю? Але і це ще не все. Навіть якщо водієві вдасться непомітно дістати карту, навігатор продовжить збирати інформацію і фіксувати маршрут. Як тільки SIM-карта буде встановлена ​​назад в трекер, всі дані оперативно прийдуть на комп’ютер диспетчеру.
  3. Спроби зламати прилад. Водій може спробувати залити пристрій водою, але і тут не все так просто. Зловмиснику не вдасться згорнути все на випадкову подію, адже gps трекер для авто працює з високою точністю і відразу ж відправляє сигнал диспетчеру.
  4. Переведення готівки з паливної карти. І в цей раз водієві не вдасться провернути грошову махінацію. Керівництво порівнює час і дату чека з тимчасовими показниками зі звітів заправки. Керівник зрозуміє, чи заправлявся зазначений транспорт на зазначеній заправці в конкретний час чи ні.

Виходячи з вищесказаного, можна зробити висновок, що обійти GPS систему нереально. Трекер захищений пломбуванням, резервним акумулятором і оперативним припиненням порушень. Керівники автопарків можуть бути спокійні за свій бізнес.

Варіанти обходу антени

Решта фундаментально важливих частин трекера пломбуються і, при спробі відкриття, диспетчер отримує сигнал і дзвонить водієві, щоб з’ясувати, чому зник зв’язок.

 Варианты обхода навигационного трекера

Що ще можуть робити водії:

  1. Екранування антени. Пристрій накривається металевим згортком фольги або іншим подібним предметом, але на щастя керівників, втрата зв’язку з супутниками не відбувається. Антена починає вловлювати трохи менше супутників, будучи накритою. Координати продовжують записуватися, але без ідеальної точності. Помітивши цю дивину, керівник може запропонувати водієві проїхатися з ним по цьому ж маршруту і перевірити, чи виникатимуть, будь-які перешкоди. Як будуть розвиватися події далі, уявити нескладно.
  2. Генератор перешкод. Безконтактний вплив також не залишиться непоміченим. Диспетчера моментально отримують інформацію про втрату сигналу і зв’язуються з керівництвом.

Будь-які спроби заглушити сигнал антени – марна трата часу. Блок трекера продовжує накопичувати інформацію в будь-якій ситуації, а пам’ять зберігає дані і відправляє їх на сервер. Тому, навмисна поломка обладнання буде помічена установниками, які спробують з’ясувати причину зносу GPS-навігатора.

Варіанти впливу на ДРП

Є безліч варіантів впливу на датчик палива, наприклад:

  1. Спроба замкнути дроти, що ведуть до корпусу транспорту. Результат даної спроби впливу полягає в тому, що водій провокує тимчасовий збій, який швидко усувається. Збій буде короткочасним через внутрішню захисту систему датчика. На щастя, ДРП готовий до стрибків і перепадів у мережі.
  2. Поломка вимірювальної труби. Дана процедура не залишиться непоміченою, так як між баком і частиною датчика знаходиться зазор, який потрібно пом’яти. Зробивши це, бак деформується і у керівництва з’являться питання. Така ж доля чекає і тих, хто спробує гнути датчик через горловину бака.

Єдиний спосіб якісного обману – домовиться з диспетчером про розкрадання зливу. Продумані водії ставлять невеликий краник для повільного зливу пального.

Таким чином, ми розуміємо, що з системою GPS-моніторингу краще не жартувати, бо все таємне рано чи пізно стає явним. Можна зробити висновок, що система моніторингу – це незамінний помічник будь-якої автопаркової фірми. GPS убезпечить доходи і дисциплінує працівників раз і назавжди!

scroll-btn