Крім вибору якісного спеціалізованого обладнання GPS, дуже важливо віддати перевагу перевіреному сервісу моніторингу. Про це повинен знати кожен власник автопарку або ж особистого транспорту. Адже процес моніторингу – це постійна дія і робота, яка починається відразу ж після впровадження трекера і ДРП(датчика рівня палива).
У актуальний час багато диспетчерів в системі GPS впроваджують на ринки якісні багатофункціональні трекери. І все ж, не кожен представник може впровадити всі послуги, що задовольняють клієнта. Які ж послуги обов’язкові для якісного GPS моніторингу?
Перш ніж встановлювати будь-яку систему, вам варто ознайомитися з послугами, обслуговуванням, ПО для gps моніторингу, підтримкою і сервісом моніторингу транспорту.
Після впровадження обладнання автотранспорту і ДРП, оператори підтримки проводять спеціалізоване навчання для роботи з програмним забезпеченням. Саме навчання допомагає досягти максимальної ефективності в розвитку бізнесу по роботі з авто. Весь необхідний функціонал використовується за призначенням після правильного застосування.
Дана послуга користується попитом, так як саме прихований трекер дозволяє уникнути крадіжок. Така функція надає всі докази про кражу, особливо якщо трекер оснащений функцією прослуховування. Крім запобігання крадіжки автомобіля, GPS-трекери знадобляться, коли у вас кілька водіїв в сім’ї або в комерційних цілях зі співробітниками. Зокрема, приховані трекери відмінно підходять для безпеки вашого автомобіля, постійного знання про його розташування і відстеження звичок різних водіїв.
Дана процедура дуже важлива для правильних показників ДРП. тарування потрібне для мінімізації будь-якої неточності вимірювання шляхом забезпечення визначеності випробувального устаткування. Саме тарування визначає кількість помилок в системі і дозволяє контролювати процеси вимірювання, їх неточність до прийнятного рівня. Варто відзначити, що автоматичні станції для тарування дозволяють проводить дану процедуру в місці, де знаходиться клієнт. Ця перевага виключає примусові поїздки в сервіс і тим самим економить витрати на придбання пального для повної заправки баків. Крім цього, заощаджується багато часу.
Кожен клієнт що має gps моніторинг отримує зворотний зв’язок від фахівців фірми, а також професійну допомогу по використанню ПО і всіх функцій системи.
Кожен диспетчер завжди на зв’язку з клієнтом, який виконує запит в плановому режимі. Це відбувається в разі:
У такому випадку фахівці проводять ретельний аналіз і складають звіт про заправки та пересування транспорту. Після цього, дана інформація відправляється клієнту, який також отримує офіційну документацію.
Дуже важливо, щоб компанія надавала підтримку в цілодобовому форматі, а також якісного фахівця протягом співпраці з моніторингом GPS. Адже проблема може застати клієнта несподівано, тому диспетчер повинен надати технічну підтримку оперативно і якісно.
Повідомлення надіслано!
Щось пішло не так, спробуйте ще раз
В сучасному світі досвідченому кадровику або керівнику необхідно тримати ситуацію під контролем, особливо якщо мова йде про кадри. Зовсім не обов'язково для цього купувати gps-трекер, брелок або встановлювати дорогу CRM-систему. Як альтернативне рішення для спрощення контролю за роботою співробітників, будь то офісні працівники або торгові агенти, створено зручний додаток Globus Tag.