кондиционер и расход топлива

Способи контролю палива в системах GPS моніторингу

24 Вересень 2021 Технічна команда СКТ “Глобус”

Про роботу та переваги систем GPS-моніторингу транспортних засобів можна говорити нескінченно. Крім параметрів датчиків руху вони дозволяють контролювати місце розташування, швидкість їзди, маршрути і навіть паливо. Оскільки питання економії сьогодні вкрай актуальне, нижче ми розглянемо методи контролю палива.

Моніторинг ПММ в баку можна контролювати трьома найефективнішими засобами, які відрізняються між собою набором опцій, точністю і вартістю.

Методика розрахунку

Даний метод вважається самим не витратним і простим. Методика розрахунку не вимагає втручання паливної системи, тому результати можуть бути не найточнішими. Процес вимірювання відбувається наступним чином:

  1. У програму на пристрої вноситься середня кількість витрат пального з впровадженим моніторингом.
  2. Після, програма множить вищеописані показники відповідно до системи GPS.
  3. Ми отримуємо відносно точний параметр витрат ПММ за певний час.

Даний метод вважається досить примітивним, так як це розрахунок за шаблоном роботи одометра. І основним мінусом є те, що звіт можна підробити. Важливо відзначити, що поточний метод не дозволяє бачити місце і час заправки або зливу.

Датчики рівня палива

ДРП – це пристрій, який використовується для вимірювання витрати горючих матеріалів, що проходять через бак за певний проміжок часу. Параметри вимірювань можна порівняти з показаннями лічильника. З цими даними вдається не тільки заощадити, але і отримати:

  1. Витрати палива за певний період часу.
  2. Середню витрату палива, наприклад, літрів на 100 км / миль на галон (миль на галон)

Крім палива, прилад може вимірювати витрату багатьох інших типів рідин і сипучих матеріалів. Датчик палива можна розглядати як лічильник води в квартирі. Отже, в подальшому ДРП палива буде називатися витратоміром.

Електронні датчики вважаються більш точними для установки в бак, особливо ультразвукові та ємнісні. У цих видів немає рухомих частин, тому вони не підлягають зносу. Високоякісні витратоміри мають найменшу похибку в показаннях – максимум 2% від кількості пального в баку. Це означає, що підключаючи пристрої до штатного датчику, ви зможете зафіксувати час і місце заправки, зливу і наливу ПММ. А при наявності високоточного датчика видно навіть кількість літрів. Особливості цього методу:

Невисока точність може бути, якщо машина працює по пересіченій місцевості.

Контроль палива по CAN шині

Важливо зазначити, що це не метод вимірювання. Це метод отримання даних з бортового комп’ютера машини. У сучасних автомобілях, тракторах, спецтехніці використовується бортова інформація CAN-шини. У CAN-шині є інформація про параметри машини, зокрема: поточну витрату палива, рівень палива, обороти двигуна, швидкість, навантаження, включення виконавчих механізмів і т. д. Інформація про витрату палива бортовим комп’ютером має значну похибку, що залежить від зносу двигуна. Тобто, потрібно калібрування.

Інформація про рівень палива в баку йде від штатного датчика рівня палива, який має неточні показники (нестабільність, нелінійність, низький дозвіл), мертву зону вгорі і внизу бака. Інформація про витрату палива розраховується бортовим комп’ютером машини, тож обсяг отриманої інформації не є гарантованими стандартами, встановленими виробниками обладнання.